HTML

Életem függvénye, a háromdimenziós valóságban.

Énblog, középpontban a sporttal. A triatlonban kitűzött célok eléréséhez végzett munkáról, elmélkedésről, gondolataimról. Rólam.

Friss topikok

  • mata68: Mocskosul megtekerted tegnap azt a bringát :) Nem tudom, hogy voltál-e ma az eredményhirdetésen. A... (2012.07.29. 23:26) Pályára álltam
  • Tepó: Szétröhögtem magam rajta!!! Állat vagy... :-)))) (2012.03.29. 09:25) Itt a tavasz áll a bál
  • Note: @PecsiPeter: KÖszönöm! Alakulnak a dolgok. Kell az a pénz! :-)))) (2012.03.23. 11:23) Második felvonás
  • Note: @ironsun: Még én is gyerekcipőben járok :-) De így öt év "tapasztalatával", azt kell mondanom, hog... (2012.02.27. 21:52) Apa vagyok
  • Note: @mata68, @tepo: Én is jónak gondolom, talán egy picit meg is lepődtem. De igazából az április 15-i... (2012.02.23. 14:03) Edzőtábor

Címkék

Pályára álltam

2012.03.23. 12:32 Note

Úgy érzem magam, mint a magyar műhold, amikor végre megtalálta a föld körüli pályáját. Azt gondolom, hogy ez az a pálya melynek végét a sikeres Ironman teljesítés koronázhatja.

Úszás:

Végre végigmegy a mozdulat, sikerül hozzátennem a tolás részt, van mikor lemarad, van amikor rövidebb, és sajnos még mindig nem gyorsuló a mozgás, de ott van.

A héten három jól sikerült edzésen vagyok túl, melyből az egyikhez köthető idő is. Hétfőn 2500-at kellett úsznom bolyával, és az utolsó 500 métert erősen kellett teljesítenem. Az utolsó 500 méter 10:19.

Kerékpár:

Végre sík, de azért a tavaszi szél vizet áraszt. Nyáron kezdtem el biciklizni, így kicsit szokatlan volt a fejletépős légmozgás. De már túl tettem magam rajta, úgy fogom fel, hogy a szél is csak azért van, hogy segítsen, hogy még erősebb legyek.

Volt egy dobogókő-s edzésem, a hegyet, és a bemelegítést, levezetést nem számítva, 20 km 34,8 km/h átlagot tekertem szélcsendben 139-es pulzuson.

Szerdán pedig 60 km, benne 40 km feladat, itt közepes szélben, pörgetve 33,5 km/h átlagot nyomtam 142-es átlag pulzussal.

Nagyon elégedett vagyok a tempómmal.

Futás:

A 4 órás maraton résztempója az 5:41-es ezrek. 20 kilométeren vizsgáltuk, hogy ebben az iramban, hogyan változik a pulzusom. Jelentem állandó. Az indulás után tapasztalt szél variált valamit, de a végére mindegyik ezren 144 volt a pulzusom. Örültem, Ábel valahova 160 alá várta az utolsó kilométerekre.

Megnéztük a teljesítményemet magasabb intenzitásnál. A vizsgált tartomány a 155-160-as pulzuszóna volt. 15 kilométert futottam, 5:05-ös ezrekkel, 155-ös átlagpulzussal. Óvatos leszek a versenyen, de szerintem 155-ös pulzussal végig tudnám csapni. 167 volt a savküszöböm októberben.

Ez az eredmény is mosolyt csalt az arcomra. nagyon érzem az eredményeimen a futó múltamat. 101 kg vagyok.

85 kg körül lesz itt iram. Szerintem egy éven belül erős közepes amatőr futó lehetek.

Azért fogalmazok így, mert legutóbb amikor az Ábelnek mondtam, hogy milyen nagyon jól futok, kijavított, hogy az 5 perc pluszos ezrek azok nem nagyon jók.

Igaza van, de én látom a fényt az alagút végén.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://myfunction.blog.hu/api/trackback/id/tr334334924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Geri 2012.04.17. 11:06:22

Hali,

Grat mégegyszer és nézd meg ezt a videót most gondolom te is valami hasonlót érzel :-)

www.youtube.com/watch?v=m-hCuYjvw2I

Jó pihit!

mata68 2012.04.27. 07:56:06

Régen írtál. Hogy sikerült a bécsi maraton ?

mata68 2012.07.29. 23:26:54

Mocskosul megtekerted tegnap azt a bringát :)
Nem tudom, hogy voltál-e ma az eredményhirdetésen. A neved elhangzásakor kerestem egy molett csávót a tribünön, de nem láttam:)
Mindenesetre űridőt mentél elsőre.
Gratulálok Ironman ! Egy beszámolót remélem kapunk.

Részemről lesz folytatás, de semmiképpen sem jövőre, erről már korábban megállapodtunk itthon. Egyelőre folyadékfeltöltök :) Jó pihenést Neked is !
süti beállítások módosítása